Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Clash-media svarar på frågor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-11-03, 14:39 #1
Clashmedia Clashmedia är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2008
Nykomling

Hej,

Nu är ni som Clash-media partners (gamla som nya) välkomna att ställa frågor i den här tråden om Clash-media Sverige eller våra kampanjer!

Vi har ju kört ett tag i Danmark, men har blivit mer aktiva på den svenska marknaden. Jag som ny partnerkontakt tar gärna emot feedback om våra kampanjer och hur ni ser på vårt samarbete idag!

Jag kommer att vara aktiv i tråden, men är det något ni inte vill fråga här går det bra att maila mig!

Mvh
Malin Andersson
Partner Manager, Clash-media Sverige
[email protected]
Clashmedia är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-10, 08:51 #2
Nykomling

Nykomling

Många nuvarande partners kör våra stora tävlingar, som man tex kan se på msn:
http://www.cmpd-se.com/default.aspx?...ampid=90&ct=10

Men förutom dessa tävlingar så har vi ett stort urval av traditionella CPL kampanjer och många av dessa går även att leverera på co-reg, vilket många inte känner till.

Hör gärna av er så berättar jag mer!

//Malin
Oläst 2008-11-22, 19:20 #3
AndreasCa AndreasCa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Mar 2008
Medlem

Hej Malin

Jag öppnade upp ett konto hos er och ni har trevliga erbjudanden. Men frågan jag ställde mig var: Hur seriösa är ni?

Jag hittar inte så mycket information gällande utbetalning t.ex. Väldigt dåligt med information på sidan. Och en fråga till, till dig - Använder sig sidan Gratisbio av ClashMedia?

Någon annan här som använder sig av ClashMedia?
AndreasCa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-23, 11:22 #4
Nykomling

Nykomling

Hej Andreas,

Tack för dina frågor!

Hemsidan är tyvärr inte den bästa, det kan jag hålla med om. Det kommer dock komma en mer uppdaterad version, som förklarar lite bättre hur allt fungerar hos oss. Och självklart är vi ett seriöst företag -men jag förstår att du frågar eftersom vi är relativt nya på dens svenska marknaden, och alla känner inte till oss än. Clash media har huvudkontor i UK, har varit aktiva i Danmark under en tid och nu satsar vi som sagt även på den svenska marknaden. Vi finns även i USA och Tyskland. Jag kommer tidigare från ad pepper media och har varit i den här branschen i 4 år ,så jag känner till många av er redan och förstår vikten av en bra relation till er partners!

När man blir affiliate hos oss väljer man själv vilka kampanjer man vill köra. Man följer då rapportering och statistik på vår publisher platform, där man även hämtar koder för kampanjerna. Efter varje månadsbryt, skickar vi en avstämning på era aktiviteter som ni sedan fakturerar oss för. Så utbetalningarna får ni så snabbt som möjligt!

Har du mer frågor så är det bara att höra av dig till mig!
Min msn är: [email protected] och mail [email protected]

Mvh
Malin
Oläst 2008-11-23, 11:30 #5
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Jonas Jonas är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Feb 2004
Malin: Hur registrerar man sig? Man ser inte speciellt mycket på clash-media.com.
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-23, 15:29 #6
Medlem

Medlem

Tack för det snabba svaret.

Har en fråga till:

När man har utfört ett erbjudande (matat in alla uppgifter) och klickat "Deltag". Så kommer detta upp:

och då är man tvungen att bläddra igenom och klicka Nej/Ja på alla 50-60 erbjudanden som kommer upp.

Har testat två olika erbjudanden - samma på båda - det är ju otroligt irriterande. Måste man verkligen klicka igenom allt för att leaden ska gå igenom? Helt absurt.
AndreasCa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-23, 15:29 #7
Lundmarks avatar
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jan 2004
Lundmark Lundmark är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Lundmarks avatar

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Originally posted by Jonas@Nov 23 2008, 11:30
Malin: Hur registrerar man sig? Man ser inte speciellt mycket på clash-media.com.
http://www.clash-media.com/Sweden/ -> Media -> Anmälan
Lundmark är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-23, 15:36 #8
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
MusikMixen MusikMixen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2008
Är det bara företag som kan använda er?
Du skriver nämligen "Efter varje månadsbryt, skickar vi en avstämning på era aktiviteter som ni sedan fakturerar oss för. Så utbetalningarna får ni så snabbt som möjligt! "
MusikMixen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-11-24, 12:48 #9
Nykomling

Nykomling

Vad kul med lite frågor i tråden! :-)

@Lundmark, Jonas: Man kan registrera sig på vår hemsida, men jag har förstått av andra att det har varit lite problem med det. Det enklaste för er är att maila till mig så lägger jag upp ett konto/login till er direkt! Det jag behöver då är kontaktuppgifter, företagsnamn och för vilken sajt det gäller. Ni mailar till mig på [email protected]

@AndreasCa: Våra prize draws, som vi kallar våra tävlingar fungerar så att ni som affiliates får payouten direkt efter första sidan, då användaren registrerat sig för att endast delta i tävlingen. Användaren behöver alltså inte gå igenom alla sidor för att registreringen ska bli giltig för er, utan dessa sidor med erbjudanden är helt valfria för användaren att svara på.

@Dansbandsdax.se: Det underlättar ju självklart för er som affiliate om ni har ett företag. Men vi har ingen policy att vi inte jobbar med dem som inte har det. Så har du inget företag, går det bra att fakturera oss på det belopp du haft aktiviteter på, och bara skriva vilket konto pengarna ska överföras till.

Hoppas det var svar på era frågor! Det är bara att fortsätta höra av er om ni skulle ha andra funderingar!

Mvh
Malin
Oläst 2008-11-24, 16:52 #10
oloflolofs avatar
oloflolof oloflolof är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2008
oloflolof oloflolof är inte uppkopplad
Medlem
oloflolofs avatar

Reg.datum: Apr 2008
Hej Clash-media! Jag undrar vad skillnaden på leadgen nätverket och affiliate programmet är. Jag får inte riktigt fram nåt från er hemsida. Men det är säkert bara jag som är trög.
oloflolof är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017