FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Oloflolof!
Det är absolut inte du som är trög, däremot är vår hemsida det... :-) Eftersom den inte är up-to-date och utgår helt från den engelska verksamheten, har vi inte 2 olika nätverk. Utan hos oss blir man en partner och får tillgång till vår Publisher Platform där man ser samtliga av våra kampanjer och tävlingar samt ersättningsnivåer, koder och statistik. Man väljer själv när man vill köra en av våra aktiva kampanjer. Hör av dig om du är intresserad av ett login! Mvh Malin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
En fråga till. Accepterar ni sidor som tex http://gratisbio.se/ (jag har inget med den sidan att göra) som ger poäng till besökare när dom trycker och registrerar sig på olika kampanjer? MVH Olof |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej igen,
Japp, vi jobbar idag med ett antal partners som delar ut poäng till sina användare. Så visst accepterar vi det! Ser fram emot ditt mail! //Malin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan en person delta i flera av era tävlingar med samma uppgifter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Har skickat er ett pm men inget svar ? Varför ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Eftersom många haft problem med att anmäla sitt intresse på vår hemsida så föreslår jag istället, att ni som är intresserade av att bli partners hos oss, mailar följande info till mig direkt så lägger jag upp ett konto åt er: -Namn -Företagsnamn -Sajt -Kontaktuppgifter som telefon och email Mvh Malin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Partners,
Vill bara meddela er om nya tävlingar som kommer live nästa vecka: -En helt exklusiv tävling där man tävlar om ett VIP-paket till Porsche Carrera Cup + en provåkning i en racerbil -Tävling om Chanel-produkter till ett värde av 10000 kr, samt ett nummer av veckorevyn till samtliga som deltar Två stora och mycket bra tävlingar, som vi har höga förväntningar om. Så håll utkik till nästa vecka då vi lanserar tävlingarna. Ha en trevlig helg! Mvh Malin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för julkortet!
![]() |
||