FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man får väl anta att de spärrade geografiska namnen har gått automatiskt efter någon form av lista. Eller?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej det kan inte stämma, stureplan.se är ju ett exempel, min ett annat (som ju är ganska "stor", sen vet jag ju flera mindre, ...det är i så fall om deaktiveringen av dessa skedde vid en given tidpunkt och att man bestämde sig för att låta redan gjorda registreringar fortgå...men det kan inte heller stämma riktigt...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu är det iaf gjort...så får vi se vad dom säger...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men när skedde det och vad hände med redan registrerade domäner ?
Jag har haft en del kontakt med ett antal webbansvariga (eller infomasters som många vill kalla sig) i lika många kommuner, och en sak som man kan konstatera är ju att det skiljer en hel del i inställning, kompetens och servicegrad i dom olika kommunerna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Nä, men skämt åsido, jag kontaktade Göteborgs kommun och bad om deras inställning till sakfrågan, och något förvånande hade dom en väldigt positiv inställning, och ett samarbete verkar inte heller omöjligt, vilket jag tycker skulle vara kul för det skulle vara något relativt nytt, då dom flesta kommuner är emot kommersiell inblandning på sina sidor (den allmäna åsikten är att sidorna är till för Kommunen som organisation, och inte nödvändigtvis tiill kommunens invånare.) Vidare kan man säga efter debatten om nya stockholm.se att dom är en stad som avviker något i inställning och uppfattning om service gentemot invånarna (till det sämre) och också att dom har ganska avsevärt sämre statistik än andra städer (vilket säkert kan ha flera orsaker, men...) iaf...för dom som undrar så är domänen svergigesfjärdestörstaö.se... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför är Stockholm en stad som avviker i inställning och uppfattning om service? Stockholm.se är ju definitivt den bästa officiella stadsportalen?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|