FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tidsbegränsade dieter med en massa specialgrejer man måste äta är oftast dömda att misslyckas, eftersom man efter avslutad kur oftast går tillbaks till sina gamla vanor. Jag tror att det i 95% av fallen handlar om att sluta äta godis/bullar/chips/läsk varje dag och träna lite lagom mycket, mer än så behövs inte eftersom dessa saker innehåller så otroligt mycket kalorier. Jag har 7-8 kg övervikt som jag gärna skulle bli av med, men eftersom man stoppar i sig sötsaker i princip varje dag (säkert 800 kcal) så är det svårt. Skulle jag lyckas sluta med denna ovana skulle kilona fullkomligt rasa av...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Stoppa en 20:a i spargrisen för varje dag du inte äter godis o vips kan du snart åka på sistaminutensemester i nya badkläderna.:-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo visst är 70kg i nedre lägret, men normalvikten ska ju inte uppnås genom ökad bukfetma. Det är lite svårt att lägga på muskel-vikt genom att träna. Är inte direkt personen som äter proteinpulver och gymmar fem gånger om dagen. När ska man då hinna koda?
Har lite optioner på att träna fotboll, innebandy, tennis. Tyvärr har jag bollsinne som ett kylskåp, men annars skulle de komplettera allsidig träning väl. Blir det is och snö så blir det lite längdskridskor och skidor, men det är ju säsongsbetonat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns en jätteenkel trestegsraket som garanterat fungerar på alla.
1. Ät lite mindre 2. Är mer grönsaker 3. Rör på dig mer Funkar den inte så har du inte följt den, men det är ju det som är det knepiga... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||