FAQ |
Kalender |
![]() |
#71 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
1. Resor till Vietnam är i regel dyrare. 2. Folk stannar i regel längre på sin semester i Vietnam (hotellbokning). Prag lockar i större utsträckning weekendsturister och affärsfolket. 3. Vietnam heter Vietnam även på engelska (och en rad andra språk). 4. Vietnam är ett alternativ till superpopulära Thailand. 5. Turismen i Vietnam ökar. Förra året hade landet 7,5 miljoner besökare.
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#76 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ännu en faktor.
![]() |
![]() |
#77 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Att leda budgvningen på flera domäner och tappa alla till sist är inte kul
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon här som "vann" någon av auktionerna som avslutades igår?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vilka jäkla priser domänerna gick för "ao.se" 92 100 kr. Hade en vanlig människa lagt upp den till salu tror jag inte den hade gått för mer än 5000 kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Lakrits . se såldes ju trots allt för närmare 150000 spänn. Bara som ett exempel.Det blir intressant att se var Ao . se "hamnar".
![]() |
Svara |
|
|