FAQ |
Kalender |
![]() |
#81 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Senast redigerad av Isak den 2014-10-24 klockan 00:26 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, det är inget extremt pris. Ao är ju definitivt ingen av de sämre kombinationerna.
![]() |
![]() |
#83 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Apropå ao.se så kanske det är någon som tänkt sig använda den som förkortning för 'allt om', i stil med ao.se/stockholm, ao.se/lulea osv? Blir hur som helst intressant.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har också sålt LL.se domäner för summorna 40-140k, är fullt normalt.
Tycker nästan alla domäner gått för underpriser vilket inte är så konstigt. Domäner säljs i vanliga fall efter en köpare kontaktar ägaren som inte behöver sälja. Här har vi istället det motsatta, domänerna säljes oavsett pris och inte för att "rätt" köpare absolut vill ha den. Troligen många rena spekulationsköp som görs, alltså att priset ska vara kraftig rabatterat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi få se om gv.se blir såld
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Var är det högsta någon har sålt en LN.se för då?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |||
|
||||
Supermoderator
|
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Visst med rätt köpare = högt pris men det som förvånar mig var att det (om det inte var budtrissning) två köpare som bjöd 91000kr för ao.se vad samma tillfälle. Tvivlar på att dessa auktioner marknadsförts till alla potentiella köpare = väldigt liten risk att detta skulle ske. Jämför med hur det gick för de andra LL.se.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |