FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är ganska ny kund hos Crystone och fick idag min första påminnelse om förnyelse av webbhotell. Denna skickas ut 60 dagar i förväg. Eftersom jag betalar med kort så sker förnyelsen då per automatik och Crystone påpekar lämpligt nog i mailet att man ska se till att ha täckning på kortet när förnyelsen sker.
I påminnelsen så står det vilken tjänst man har köpt men ingenstans framgår det vad priset är. Inte heller hittar jag denna information någonstans i kontrollpanelen? Man måste istället gå in på deras hemsida och leta reda på priset som nu dessutom göms utav deras kampanjer. Det här tycker jag är riktigt uselt men det där med kommunikation och information verkar inte direkt vara Crystones starka sida. Har jag missat något eller är det verkligen så här illa ställt? ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad säger supporten?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om vad? Det här är ingen supportfråga och är inte särskilt intresserad av att prata med deras amerikanska support.
Kan för övrigt säga att jag är mycket nöjd med driften hos Crystone - där rullar saker på snabbare än hos de flesta andra. Så slipper det bli så negativt ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-01-19 klockan 18:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det autoförnyelse så kommer den att förnyas direkt, priset för våra Standard är 900 och priset för Pro är 1650 per år. (Inkl. moms). Priset står sen självfallet om du får en faktura eller kvitto men det skrivs inte ut i påminnelserna.
Anledningen till att det står se till att ni har täckning på kortet är att många av våra kunder glömmer bort att uppdatera om dom byter ut sitt kort och då löper deras domäner ut vilket slutar med att dom blir mycket upprörda, så det är bara för att hjälpa dessa. Men det är helt klart dags att gå igenom texten som finns i påminnelserna, det står på våra todo list och vi ser till att det blir åtgärdat asap! ![]() Mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tack men jag hade som sagt var redan svaret
![]()
![]() |