FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej.
Jag håller på att utveckla ett webbaserat spel och skulle vilja ha feedback på "Kommer snart"-sidan.
Sidan är fleetwars(punkt)net |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser riktigt bra ut! Och kommer spelet se lika coolt ut som bakgrunden så ser även spelet i sig lovande ut!
![]() ![]() Keep up the good work! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
FB- och Twitter-knapparna ligger "bakom". Ska det vara så?
Ändra till: Subscribe to our Newsletter and be among the first ones to be notified (Eftersom the står "Notify me" på knappen.) Ta också bort punkten efter den meningen. (Onödigt.) Ändra till: The beta-testing for Fleetwars, the hard-hitting Sci-Fi multiplayer on-line rpg, will start in the summer of 2012. The first 1000 subscribers to the Newsletter will receive invitations to the beta-testing. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Personligen vet jag väl inte om jag tycker det är så snyggt att försöka ta åt sig ära för en template.
Bakgrunden har du nog gjort iaf! I övrigt ser det väl bra ut. Ogillar ikonerna som andra påpekat dock. EDIT: Googlade lite och hittade att det rör sig om ett web-baserat 2D spel, som skall köras i webbläsaren, utvecklat i Java(?!). Lycka till! Och av att dömma av timestampen på filerna (samt fb-likes) så är det nog inte mer än 20-tal som signat upp, eftersom sajten skapades igår. Senast redigerad av Jine den 2012-05-02 klockan 10:17 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tack för alla svar! Jag ska ändra vissa saker.
Var hittade du att det handlar om Java? Backend är kodat i Node.js som är delvis Java (Javascript). |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|