![]() |
Feeback till "Kommer snart"-sida
Hej.
Jag håller på att utveckla ett webbaserat spel och skulle vilja ha feedback på "Kommer snart"-sidan.
Sidan är fleetwars(punkt)net |
Ser riktigt bra ut! Och kommer spelet se lika coolt ut som bakgrunden så ser även spelet i sig lovande ut! :) Ska genast skriva in mig, och hoppas på att inte alla 1000 beta-platser redan är tagna :)
Keep up the good work! |
FB- och Twitter-knapparna ligger "bakom". Ska det vara så?
Ändra till: Subscribe to our Newsletter and be among the first ones to be notified (Eftersom the står "Notify me" på knappen.) Ta också bort punkten efter den meningen. (Onödigt.) Ändra till: The beta-testing for Fleetwars, the hard-hitting Sci-Fi multiplayer on-line rpg, will start in the summer of 2012. The first 1000 subscribers to the Newsletter will receive invitations to the beta-testing. |
Personligen vet jag väl inte om jag tycker det är så snyggt att försöka ta åt sig ära för en template.
Bakgrunden har du nog gjort iaf! I övrigt ser det väl bra ut. Ogillar ikonerna som andra påpekat dock. EDIT: Googlade lite och hittade att det rör sig om ett web-baserat 2D spel, som skall köras i webbläsaren, utvecklat i Java(?!). Lycka till! Och av att dömma av timestampen på filerna (samt fb-likes) så är det nog inte mer än 20-tal som signat upp, eftersom sajten skapades igår. |
Tack för alla svar! Jag ska ändra vissa saker.
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:14. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson