FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur går det här? Väldigt kul att några har tur och gör bra kap och lyckas.
Grattis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
30min kvar till mötet om jag förstått det hela rätt. Ska bli spännande att höra hur det gick!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!!!
Mötet skulle varit kl 15 men efter samtalet på morgonen så undra dom om jag kunde ta mig till mötet tidigare. ALLT ÄR KLART ![]() Papper hit och dit men det är ok att prata summor. 135.000kr slutade summan på. För .net och .com Så jag är supernöjd! Bara en sak som jag tänkt på hela dagen. Är VARFÖR bjöd dom så högt direkt? ja menar jag hade sålt dom för 5000kr ![]() Iallafall va det superskoj att för en dag bli lite uppassad av massa killar i kostymer. /Dennis |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Administratör
|
Grattis!
Dom ville ha klart affären snabbt, inget jidder fram och tillbaks som tog tid. Kostnaden för en försening av lanseringen av deras produkt kan varit långt mer än dom 130k som skiljer 5 mot 135.
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() Kan du inte berätta hur det gick till när du registrerade dessa domäner? Var det redan från början just för att du såg att det hade en potential eller var det för användning i egna projekt? Och var det domäner som vem som helst på grund utav exakta nyckelord eller liknande i domänen skulle kunna se som ett bra köp eller var det mer så att just deras produkt passade bra ihop med domänen? Det vore kul att veta! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Riktigt kul. Stort grattis!
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Stort grattis!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gratulerar! Vore kul att veta hur länge du haft dem samt varför du reggade dem från första början.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack tack!
Jag reggade dom för att själv göra nåt med dom. Som vanligt samla dom dam i berget med alla andra domäner. Dom döpte produkten till de domännamnet. /Dennis |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |