FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2012-01-04 klockan 12:37 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Bla, bla, bla. Nu har det ju spårat ur totalt.
Finns det någon moderator som kan rensa upp så vore det bra. (tartareandesire får ställa sig i skamvrån en stund för sitt bidrag till OT) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Supermoderator
|
TS efterfrågade åsikter om patrikweb. Jag tycker då inte särskilt många inlägg är OT. Vad man anser om personerna bakom, hur företagsstrukturen ser ut, bemötande och värderingar företaget står för kan väl ändå anses vara relevanta när man väljer leverantör? Om TS endast är ute efter driftsäkerhet eller liknande så får han väl specificera mer exakta frågeställningar så blir det nog bättre fokus på rätt saker.
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
I dagens läge är det många som hyr in arbetskraft. Jag är säker på att Patrik hyr in arbetskraft om det skulle krisa, så ett enmansföretag i dagens läge är säkert inget att orora sig för, jag hade iaf inte gjort det.. Vad hjälper det att Binero har support alla dagar 8-22? Deras tjänster fungerar ju iaf inte.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Fast skillnaden är att han säger att han har egna anställda. Jag kan ej hitta några anställda i de tre företag han är med i. Så frågan är hur dessa kan vara anställda? Jobbar de ideellt?
Sen ang Johans liknelse med en en butter bilmekaniker, skulle du serva bilen där även om du visste att den verkstaden även fick sina inkomster genom att serva bilar åt stadens kriminella? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
|
Citat:
Och du menar att man som bilmekaniker även skulle begära ut kundernas brottsregister innan man tar emot dom som kund? En kund av flera tusen kunder har polisen hämtar, vilket är nivå på promille. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
Detta måste vara något av det dummaste jag läst, påstår du att alla företag ska kräva brottsregister från alla deras kunder?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Fråga Patrik om du kan få ett provkonto där och sedan värdera hans tjänster, då kan man se lite seriöst på dina inlägg, nu är det enbart smutskastning av hans företag, inte tjänster. Anledningen till att jag kan säga ont om Binero är för att jag har varit kund där, hade jag inte varit kund innan hos Binero hade jag aldrig sagt ngt illa om de, hur mycket "grupptrycket" än faller in. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|