FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Resultatet blir en mycket kundvänligare attityd! Om alla gjorde så, så skulle hela inkassobranchen gå omkull... Superbra!!! Senast redigerad av Conny Westh den 2011-08-24 klockan 22:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Tack. Fixat ![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu Senast redigerad av jonny den 2011-08-25 klockan 20:18 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tydligt och informativt. Tycker dock som flera andra att designen är trist och luktar unket 90-tal men du är ju precis som jag en form- och färgblind kodnisse i grunden
![]() Annars är namn och domän helt perfekta. Du har ett namn som är utomordentligt lämpat att branda och det bör du också försöka göra. Det här kan bli riktigt bra tror jag!
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2011-08-25 klockan 22:48 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker sidans design påminner om grossist och 90tal. Du bör göra en snygg och seriös design som skapar förtroende för kunden, ta exempel inspiration från andra webbshoppar exempelvis nelly.com, uppercut.se, tieroom.se osv.
Du bör även lägga in riktiga bilder och sedan kanske exempel vända dig till Klarna för en bra betaltjänst, många gillar inte att betala före man har den faktiska varan i handen. Dom tar risken och du får pengarna direkt. Nu vet jag inte hur seriöst detta projekt är men dessa tips är grundläggande. Lycka till. Senast redigerad av audemars den 2011-08-25 klockan 21:15 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Inkassobranchen kommer att fortsätta så länge man även erbjuder betalning på kredit. Å det kommer man inte att sluta med, det är ändå det som göra att de flesta elektronikföretag fortfarande finns kvar. Det är en extremt viktig inkomstkälla. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|