FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag söker någon företag som hjälper privatpersoner att fakturera mot en liten avgift.
kommer bara inte på dessa företag just nu så här sent på dagen? någon som har lite tips? jag vet att det finns bolagskraft... men jag skulle vilja veta flera... och vilken rekommenderar ni? Senast redigerad av nabil_akhlaque den 2010-12-16 klockan 01:19 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bolagsbolaget.se vet jag är seriösa...är en kund till mig sedan tidigare...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Frilans Finans är riktigt trevliga att ha och göra med, hyfsat billiga också.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Coompanion har en sådan tjänst. Minns inte exakt vad den hette dock. Jag var på en presentation om den tjänsten och det verkade riktigt smidigt om man vill driva en egen rörelse och slippa krånglet med bokföring m.m.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Noak Resurskooperativ: www.noakresurs.se
Convoy Egenanställning (Coompanion Norrbotten/Västerbotten): www.convoynorr.se Uppdragshuset Göteborg: www.uppdragshuset.se Bolagskraft: www.bolagskraft.se Finns säkert fler ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
tackar för alla svaren...
en fråga till... om jag skulle vilja tex köpa en dator för något uppdrag jag har fått... på vilket sätt kan jag köpa den exkl moms. går detta att göra via något av dessa företag? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Generellt sett går det inte, eftersom du är anställd av det bolag som du väljer att samarbeta med ovan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
dom äger sakerna osv dock. Detta kan dock ha ändrats då jag inte kollat på detta på över 9-10 år :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är nog tveksamt. Om du ska göra det i någon större omfattning är det nog vettigare att registrera sig för f-skatt och moms. Det i sig kostar ju inget.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|