![]() |
faktura utan f-skatt
jag söker någon företag som hjälper privatpersoner att fakturera mot en liten avgift.
kommer bara inte på dessa företag just nu så här sent på dagen? någon som har lite tips? jag vet att det finns bolagskraft... men jag skulle vilja veta flera... och vilken rekommenderar ni? |
Bolagsbolaget.se vet jag är seriösa...är en kund till mig sedan tidigare...
|
Frilans Finans är riktigt trevliga att ha och göra med, hyfsat billiga också.
|
Coompanion har en sådan tjänst. Minns inte exakt vad den hette dock. Jag var på en presentation om den tjänsten och det verkade riktigt smidigt om man vill driva en egen rörelse och slippa krånglet med bokföring m.m.
|
|
Noak Resurskooperativ: www.noakresurs.se
Convoy Egenanställning (Coompanion Norrbotten/Västerbotten): www.convoynorr.se Uppdragshuset Göteborg: www.uppdragshuset.se Bolagskraft: www.bolagskraft.se Finns säkert fler ;-) |
tackar
tackar för alla svaren...
en fråga till... om jag skulle vilja tex köpa en dator för något uppdrag jag har fått... på vilket sätt kan jag köpa den exkl moms. går detta att göra via något av dessa företag? |
Citat:
|
Citat:
dom äger sakerna osv dock. Detta kan dock ha ändrats då jag inte kollat på detta på över 9-10 år :P |
Det är nog tveksamt. Om du ska göra det i någon större omfattning är det nog vettigare att registrera sig för f-skatt och moms. Det i sig kostar ju inget.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson