FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Skulle gärna se generellt vad det finns för intresse för ett klädmärke, förtillfället med solglasögon att köra ett affiliate program för? Överväger att starta med denna sorts marknasdsföring /Filip |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Wayfarers. Du vet, raybans. Mycket populära bland folk.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
okej vad vill du ha sagt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror inte jag förstod din fråga riktigt. Är du intresserad av att sälja solglasögon via ett affiliateprogram, eller vadå?
Vad sägs om att omformulera frågan? Du får ursäkta, jag har inte alla indianer i min kanot idag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Sweely, det är inte bara du. Jag har också lite svårt att förstå vad filipb vill ha sagt. =/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror att han vill stämma av hur många som hade varit intresserade av att marknadsföra ett klädmärke som säljer solglasögon (hur det nu gör dom till ett klädmärke...).
Jag uppfattar det som att han själv har skapat ett klädmärke som säljer solglasögon, och att han överväger att anlita ett affiliatenätverk för att sälja produkterna, men att han vill få en uppfattning om vilken respons det skulle få. Det är ju dock svårt att svara på innan man sett sajten eller vet vad det handlar om. Vad är det för glasögon? Vad kommer dom att kosta för slutkunden? Vad har du för konverteringsgrad idag? Vad skulle du ge i ersättning? etc. etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
precis som Fabian säger, www.styleofaviator.com är sidan
|
||