WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Affiliate- och annonseringsprogram (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   intresse för klädmärke (solglasögon) (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=1042857)

filipb 2010-07-09 23:21

intresse för klädmärke (solglasögon)

Hej,

Skulle gärna se generellt vad det finns för intresse för ett klädmärke, förtillfället med solglasögon att köra ett affiliate program för?

Överväger att starta med denna sorts marknasdsföring

/Filip

Sweely 2010-07-10 00:25

Wayfarers. Du vet, raybans. Mycket populära bland folk.

filipb 2010-07-10 04:17

okej vad vill du ha sagt?

Sweely 2010-07-10 13:13

Tror inte jag förstod din fråga riktigt. Är du intresserad av att sälja solglasögon via ett affiliateprogram, eller vadå?

Vad sägs om att omformulera frågan? Du får ursäkta, jag har inte alla indianer i min kanot idag.

freakie 2010-07-10 17:32

Sweely, det är inte bara du. Jag har också lite svårt att förstå vad filipb vill ha sagt. =/

fabian 2010-07-10 17:41

Tror att han vill stämma av hur många som hade varit intresserade av att marknadsföra ett klädmärke som säljer solglasögon (hur det nu gör dom till ett klädmärke...).

Jag uppfattar det som att han själv har skapat ett klädmärke som säljer solglasögon, och att han överväger att anlita ett affiliatenätverk för att sälja produkterna, men att han vill få en uppfattning om vilken respons det skulle få.

Det är ju dock svårt att svara på innan man sett sajten eller vet vad det handlar om. Vad är det för glasögon? Vad kommer dom att kosta för slutkunden? Vad har du för konverteringsgrad idag? Vad skulle du ge i ersättning? etc. etc.

filipb 2010-07-10 18:33

precis som Fabian säger, www.styleofaviator.com är sidan

Sweely 2010-07-11 00:38

Citat:

Ursprungligen postat av freakie (Inlägg 20362089)
Sweely, det är inte bara du. Jag har också lite svårt att förstå vad filipb vill ha sagt. =/

Tur. Jag började känna mig dum...

Citat:

Ursprungligen postat av fabian (Inlägg 20362091)
Tror att han vill stämma av hur många som hade varit intresserade av att marknadsföra ett klädmärke som säljer solglasögon (hur det nu gör dom till ett klädmärke...).

Jag uppfattar det som att han själv har skapat ett klädmärke som säljer solglasögon, och att han överväger att anlita ett affiliatenätverk för att sälja produkterna, men att han vill få en uppfattning om vilken respons det skulle få.

Det är ju dock svårt att svara på innan man sett sajten eller vet vad det handlar om. Vad är det för glasögon? Vad kommer dom att kosta för slutkunden? Vad har du för konverteringsgrad idag? Vad skulle du ge i ersättning? etc. etc.

Så där. Nu blev allt plötsligt glasklart. Tack ska du ha!

Citat:

Ursprungligen postat av filipb (Inlägg 20362098)
precis som Fabian säger, www.styleofaviator.com är sidan

Har varit inne där förut. Lycka till! Kan själv inte göra så mycket då jag helt enkelt inte äger något affiliatenätverk.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson