FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har skaffat mig ett konto åt en kund på egensajt nu.
Förutom en småskum anmälningsprocess där man skulle veta vilken stad och kommun man bor i så har jag nu problem att få igång sidan. Hur hittar man sina FTP-uppgifter hos dem? Enligt deras forum så ska dessa finnas under en vänstermeny i kontrollpanelen. Men jag hittar ingen vänstermeny, det finns en till höger men ingen till vänster. Någon annan som vet hur man får fram en vänstermeny i deras kundzon? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag testade processen nu och håller med om att den är mystisk. Istället för "nästa steg" i beställningen ska man ofta trycka på "Uppdatera kundvagnen". Prislistan var också minst sagt underlig med priser som "-1,00Kr + 189,00Kr Startavgift Engång" och "12 Månaders Pris - 9,00Kr + 199,00Kr Startavgift". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Prislista och Uppdatera kundvagnen ändrat! Senast redigerad av Danielos den 2010-06-11 klockan 09:39 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja du, i mitt fall så bor jag i en kommun. Men deras process kräver att jag anger båda. i 101 fall av 100 på webben så räcker det med att man anger sin bostadsort en gång. Kändes lite som de hade tagit en mall för ett anmälningsformulär som ej var avsett för ändamålet.
Senast redigerad av JensS den 2010-06-11 klockan 15:25 Anledning: Skrev lite fel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dock dyker det fortfarande ej upp någon vänstermeny. Jag använder Firefox, kan det ställa till det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
JensS, du måste logga in i kontrollpanelen, varje webbkonto har sin egen inloggning skild från kundcentret har du inte fått inloggningen via email?
Kommun har vi tagit bort nu från registreringen ![]() Senast redigerad av Danielos den 2010-06-11 klockan 10:27 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har fått detta mailet:
Tack för att du skapade ett konto hos oss! Ditt nya konto har satts upp och du kan logga in till vårt kundcenter med uppgifterna nedan. Epostadress: xxx Lösenord: xxx För att logga in, besök http://www.egensajt.se/kundcenter Mvh Teamet på EgenSajt.se Jag kan logga in med uppgifterna och ser kontospecifik information men ingen vänstermeny. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Ja, det där är välkomst emailet, så det där är det inte, det enklaste är att du skapar en ny ticket i kundcentret så jag ser vilket konto det gäller, så får vi skicka om inloggningsuppgifterna.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|