![]() |
Egensajt.se hur hittar man sina FTP-uppgifter?
Har skaffat mig ett konto åt en kund på egensajt nu.
Förutom en småskum anmälningsprocess där man skulle veta vilken stad och kommun man bor i så har jag nu problem att få igång sidan. Hur hittar man sina FTP-uppgifter hos dem? Enligt deras forum så ska dessa finnas under en vänstermeny i kontrollpanelen. Men jag hittar ingen vänstermeny, det finns en till höger men ingen till vänster. Någon annan som vet hur man får fram en vänstermeny i deras kundzon? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag testade processen nu och håller med om att den är mystisk. Istället för "nästa steg" i beställningen ska man ofta trycka på "Uppdatera kundvagnen". Prislistan var också minst sagt underlig med priser som "-1,00Kr + 189,00Kr Startavgift Engång" och "12 Månaders Pris - 9,00Kr + 199,00Kr Startavgift". |
Citat:
Prislista och Uppdatera kundvagnen ändrat! |
Citat:
|
Citat:
Dock dyker det fortfarande ej upp någon vänstermeny. Jag använder Firefox, kan det ställa till det? |
JensS, du måste logga in i kontrollpanelen, varje webbkonto har sin egen inloggning skild från kundcentret har du inte fått inloggningen via email?
Kommun har vi tagit bort nu från registreringen ;) |
Jag har fått detta mailet:
Tack för att du skapade ett konto hos oss! Ditt nya konto har satts upp och du kan logga in till vårt kundcenter med uppgifterna nedan. Epostadress: xxx Lösenord: xxx För att logga in, besök http://www.egensajt.se/kundcenter Mvh Teamet på EgenSajt.se Jag kan logga in med uppgifterna och ser kontospecifik information men ingen vänstermeny. |
Ja, det där är välkomst emailet, så det där är det inte, det enklaste är att du skapar en ny ticket i kundcentret så jag ser vilket konto det gäller, så får vi skicka om inloggningsuppgifterna.
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:22. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson