FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Saknas kollektivavtal kolla i ert anställningsavtal. I mitt står det tydligt att jag har halvdag dag före röd dag.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det finns tre sätt att arbeta: Deltid, Heltid och Alltid.
![]() För min del är det den senare som gäller ![]() Ingen halvdag idag alltså... ![]() Senast redigerad av qson den 2010-01-05 klockan 18:07 Anledning: La till en extra smiley... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Eller så är man ägare och kan gå när man vill, fast är dock jävligt jobbigt med alla röda dagar mitt i nu.
Man förlorar ca 1 månad extra i tid på det om året då alla jävlar är borta hit och dit, har massa ärenden åt massa håll. Som är beroende av varandra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror ju på vad man jobbar med och var. Många följer någon slags praxis, men det varierar. Fråga chefen helt enkelt
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ingen halvdag hos oss inte.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|