FAQ |
Kalender |
![]() |
#121 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Detta sker alltså hela tiden så länge man inte stänger av VoddlerNet. Något att tänka på om man sitter och surfar med mobilt bredband. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
|||
|
Citat:
Visst man kan lägga ett program i Autostart-katalogen, men är det verkligen rätt? Voddler är fortf. beta. Beta enligt mig är en tjänst som är till för utvärdering, man skall inte förvänta sig 100% funktionalitet, man skall inte förvänta sig att allting fungerar som det kommer att fungera i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Från Voddler sidan: "It automatically starts running when your computer is on. This is especially important when travelling with your computer. Voddler uses a lot of bandwidth and might leave you with an unwanted bill from your travels." Dock är det inte kostnader jag tänker på i första hand, utan de säkerhetsrisker som "Svensson"-kunden kommer att utsättas för. Kombinationen av UPnP och ett autostartande P2P tjänst låter inte bra i mina öron, men som sagt framtiden får visa hur detta avlöper. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gillar att det bara är reklam i början av en film. Kvalitén är bra Men utbudet på filmer är ju katastrof??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kör windows 7 Ultimate 64bit. Voddler laggar fast under installationen..Kommer inte längre :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
|||
|
Citat:
Har kört Windows 7 x64 ett tag nu med Voddler, har inte haft några problem alls. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
|
|||
Nykomling
|
För mig fungerade fin fint.
Behövde inte fixa eller dona med nått i min router. Installerade och loggade in och det fungerade. Installerade på min hemmaserver, Windows Server 2003, som används just för film och musik i hemmet. EDIT: Är det nån som vet nått datum när det gäller TV-serier? Senast redigerad av JAF den 2009-12-06 klockan 01:32 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv är jag lite kär i voddler. Visst fungerar det dåligt vissa dagar men det kan man leva med under betan och att man inte betalar för det. Jag har nog sett de flesta filmerna de erbjuder nu på min lilla mimi-pc innan jag går och lägger mig =)
Tack holger, du är min ängel (men det vet du redan va?) =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |