FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ja, beställ hem passfotot så du vet att hon inte är ful. Kolla upp henne så att hon är rik också. Sen är det bara att knacka på och fria direkt :P
Vad fan, gå och knacka på och säg hej...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Guest
|
Kolla inte upp henne till att börja med. Bjuds man upp till dans så fattar man taget och följer med, så är min filosofi. Dvs, hon har visat intresse för dig, visa lika stort intresse tills motsatsen är bevisad. Flörta tillbaka
|
||
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Skrämmande tråd, säger bara en sak till, ring henne!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Det var ju en fika hon efterfrågade, inte giftermål.... inte än då
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tror inte passfoton är offentliga längre, tack vara att några extrema grupper beställde passfoton på sina "meningsmotståndare"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Banned
|
Knacka på!
Värsta som kan hända är: ...att hon inte ser bra ut. ...inte dig hon menade ...gammal kärring/kompis som driver med dig |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
hitta.se och eniro.se visar bara uppgifter om telefonabonnemang medans ratsit, birthday osv visar folkbokföringsuppgifter.
Dvs även om man har hemligt telefonnummer går man att hitta hos kreditupplysningssiterna. Av nån anledning är min adress felaktig hos dem. Skrev mig på ny adress nyligen och det slog igenom rätt fort men nu har det hoppat tillbaka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
facebook fär bövelen, facebook.. har du inte en profil så lägg upp en med din bild. Leta sen fram henne och ... ja
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
|