FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hittade en lapp i anslutning till korridoren där jag bor.
På lappen står det: "Du, söta kille med den bedårande schäfern... fika???" Det är mig hon syftar på eftersom jag är så enormt söt. Dessutom råkar jag ha en schäfer :P Bak på lappen stod hennes lägenhetsnummer, så nu har jag kollat upp vad hon heter i för- och efternamn. Jag har ingen aning om vem hon är, men jag försöker nu febrilt ta reda på det. Sökte på facebook utan framgång, på hitta.se får jag upp en adress i Gävle, så jag förmodar att hon kommer därifrån. Namnet är mycket unikt, så det måste vara hon. Där fick jag också mobilnumret. Hur gör jag för att luska ut vem det är, någon som extraknäckt som detektiv? ![]() Google är inte min vän heller dessvärre. Bara en träff, och det var en resultatlista från nån löpartävling a'la tjejmilen. Help me Obi WN Kenobi, you are my only hope! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
En liten uppdatering:
Hon finns inte på Skype. Jag vet hennes födelsedatum, samt ålder. birthday.se visar rätt adress, till skillnad från både Eniro o Hitta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Till att börja med....
Lämna en lapp där du hittade lappen med dina kontaktuppgifter och typ Fika???..Javisst! Ring mig ![]() Eller om du fick vantarna på nåt mobilnr så är det bara att prova ringa =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Eller så är det en bekant till dig som skrattar gott nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
men tänk om hon är ful!? :-o
du måste spana in henne innan du gör något! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
vafan, ring henne och ta reda på resten själv!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Huhu, nä... bara ring. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
använd ratsit eller nån liknande sajt och ta reda på hela personnumret sen kan du ringa skatteverket och ta reda på lite om henne. ring även till rikspolisstyrelsen så kan du få passfoto hemskickat så vet du hur hon ser ut.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Men vad är du så rädd för. Träffa människan och prata med henne helt enkelt
![]() |