Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Insider?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2007-11-04, 13:37 #71
fors fors är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Citat:
Ursprungligen postat av fors
Jag måste erkänna att programmet var lite halvdåligt, vilket är synd med ett sådant intressant ämne. Sen blev jag faktiskt irriterad när de började ringa runt till folk som har betalat från jobbet. Vad har det med saken att göra? 30 kronor hit eller dit spelar ju ingen större roll...

Att folk använder sina tjänstemobiler för att betala för privatatjänster är väl inte så trevligt. Sådant brukar framgå tydligt på fakturan och det är kosntigt att det inte följs upp nogrannare. Framförallt stat och kommun borde ha ordentliga kontroller av detta missbruk.
Jag säger ju inte att det är rät. Däremot så tycker jag inte att det är tillräckligt farligt för att Insider skall ta upp det i programmet som dem gör. Jag menar, i förhållande till det andra i programmet, där flickors liv blir mer eller mindre förstörda , så är ju det en skitsak.
fors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-04, 15:07 #72
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
DudeRille DudeRille är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Originally posted by fors@Nov 3 2007, 22:21
Jag måste erkänna att programmet var lite halvdåligt, vilket är synd med ett sådant intressant ämne. Sen blev jag faktiskt irriterad när de började ringa runt till folk som har betalat från jobbet. Vad har det med saken att göra? 30 kronor hit eller dit spelar ju ingen större roll...

Men det som är riktigt förjävligt är att folk tjänar pengar på att sådana bilder läggs upp. Jag blir jävligt irriterad på det, eEftersom personerna bakom siterna är mycket väl medvetna om vad det är för bilder som läggs upp.
Nja det är inte mycket 30Kr.
Nu vet vi ju inte hur många och hur oftas dessa sms/betalsamtal används.

Sedan eftersom inte 30kr är så mycket..varför inte betala det själva isåfall(?)
eller dem kanske har för många medlemskap att betala så det blir dyrt tillslut.
DudeRille är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-04, 15:11 #73
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av DudeRille
Citat:
Ursprungligen postat av fors

Men det som är riktigt förjävligt är att folk tjänar pengar på att sådana bilder läggs upp. Jag blir jävligt irriterad på det, eEftersom personerna bakom siterna är mycket väl medvetna om vad det är för bilder som läggs upp.
Nja det är inte mycket 30Kr.
Nu vet vi ju inte hur många och hur oftas dessa sms/betalsamtal används.

Sedan eftersom inte 30kr är så mycket..varför inte betala det själva isåfall(?)
eller dem kanske har för många medlemskap att betala så det blir dyrt tillslut.
För att folk är snåla! =)

Nä, men när jag såg programmet så fick jag genast tanken att det mycket väl kan vara deras barn som har använt telefonen olovligen, om det är en mobiltelefon.
fors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2007-11-04, 17:06 #74
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Xamda Xamda är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jun 2005
Citat:
Originally posted by Eu65@Nov 2 2007, 17:55
Sen är mitt tips, Fixa servrar utomlands och gör vad fan ni vill....
Mmm, precis, för att bry sig om andra människor och sätta sig in i resultatet av sina handlingar, det tycker i ju är något riktigt fult. Så i stället för att skärpa oss så tar vi och drar utomlands så vi kan fortsätta förstöra för andra människor.

Förakt är det ord som först dyker upp när jag tänker på vad ett sådant handlande får mig att känna.

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:36.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017