FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
DW Media och Madison borde väl slå ihop sina påsar då. De verkar båda vara företag som tror att man kan negligera kostnader bara därför att man köper direkt från Asien.
![]() Alla nyföretagare som tror sig kunna konkurrera med priser är stollar i mina ögon... Konstigt att media ger stollarna så mycket uppmärksamhet på sista tiden. Måste vara en trend. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Inga av hans sidor är ens bra gjorda/snygga,
förutom hans förstasida där han presenterar allting, men den har han inte ens gjort själv. Säger sig själv helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Usch, jag mår dåligt av den personen. En större idiot får man leta efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Kan inte någon starta ett företag vid sidan om och erbjuda samma tjänster för 1kr/h?
![]() Lite småkul för Mikael att förklara att han inte längre är billigast, alternativt får han jobba röven av sig för att tjäna 10kr ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Driftig kille... Han verkar inte ge upp i första taget precis.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det roliga är att killen varit kund hos oss, men nu har jag inte hört av honom på ett par månader.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Haha, såg massa lappar i stan om detta. Höll på, bokstavligen, DÖ när jag såg detta! Har såklart inte missat de oundvikliga trådarna här på forumet angående DW Media, osså öppnar han en liten sketen butik här i våran lilla lilla stad, HÄRLIGT!
Förövrigt fick jag ett uppdrag en av kompis föräldrar att kolla på deras dator, enligt Dw Media så var hela datorn sönder, bara att köpa en ny (som han förövrigt gärna hjälpte dem med). Problemet var att när de skulle installera XP på en SATA-disk så hittade inte datorn hårddisken (Han kan aldrig ha installerat en SATA-disk förrut karln). Jag drog in drivrutiner via floppyn och allt funkade som det ska. Riktigt skön lirare den där killen måste jag säga! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Han har ju fått på sig nån sorts kostym inför intervjun i alla fall
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |