FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ser att några av hans sidor inte fungerar längre, är det för att folk har kommit på han här?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Att låta han reparera min dator hade inte kommit på fråga, han har nyligen förlorat ett mål mot telefix där han använde snodda kort och utnyttjade en bugg hos telenor och ringde sina egna nummer för att få pengar
![]() Skulle inte förvåna mig att han installerar nåt på varje dator som gör att favoriterana är fulla med hans sidor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur vet du att han förlorade mot telefix? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Jag läste oxå för nån månad sedan att telenor hade en bugg där man kunde ringa eller sms:a betalnummer i flera timmar efter att pengarna kortet tagit slut.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Saxat från artikeln. Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Att rippa sajter är väl kanske inte riktigt samma sak som webbutveckling. Sedan kan man ju driva 500 sajter om man så vill utan att vara webbutvecklare....
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Som jag sa, han påstod det då eller ville iaf framstå som en.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Jag begriper inte att han inte bara ber någon släkting eller bekant att hjälpa honom med skrivna texter. Han har ju uppenbarligen dyslexi och det är egentligen fel att narra honom för det. Men han borde veta att hans texter inte uppfattas som seriösa om han har en femårings förmåga att uttrycka sig i skrift. Det man inte klarar av själv får man lägga över på någon annan. Svårare än så behöver det inte vara.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Saxxat från dwmedia.nu
Styrelsen Här kommer vi att ta upp det som vi har pratad igenom på våra möten. >>>> Skulle vara intressant att vara med på ett möte. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|