FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jaops.. nu är innehållsdelen "löst".. till steg 2
Utformning Ska sidan vara ljus och "munter" eller ska jag gå åt det mörka och dystra hållet? Jag tror själv att det senare är "mer rätt" än det första.. Kom gärna med synpunkter |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror snarare på en ljusare design, för att man inte ska bli ännu mer nedbruten när man besöker sidan. Förslagsvis väldigt stilren också, mkt material, lättåtkomligt och genomtänkt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Projektet läggs ner
Efter att ha varit i kontakt med Brottsoffermyndigheten för att få tillstånd att använda deras information på sidan så fick jag ett mail tillbaka om att dom vill köpa domänen, vilket jag självklart går med på. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ha det som ett krav! Skam med valdtakt .se /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Den ska tydligen länkas till en portal dom har (http://www.brottsofferportalen.se/) och det ska väl även valdtakt.se göra då antar jag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Måste ändå säga att det här var ett väldigt bra initiativ av Melin att lägga egna pengar för att hjälpa andra utan vinning är nobelt och ädelt.
en han för melin och hans initiativ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja jag håller med, att ta betalt för den i den här situationen vore väl lite konstigt, men visst tycker man att dom iaf borde ombesörja flytten. och de avgifterna, så att du inte går rent munus på den.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag tänkte be om ersättning för de få timmar jag lagt ner (jag såg fram emot att driva en bra sida där) samt kostnad vid överflytt etc - så nån hundring blir det - får se vart det hamnar
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|