FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Försöker lista ut vilka produkter som finns för integrerad support därute.
Hittar ju en del sponsrade länkar på Google, men det flesta är givetvis anpassade efter amerikansk marknad. Söker i detta något sätt att få med live chat, men mer inriktat på försäljning och därmed oxå co-surfing. Har tittat på www.liveperson.com som verkar riktigt bra. Dock ej på svenska än så länge. Har även kikat på Kayako som flera av er använder vad jag kan förstå och vi oxå ser som ett alternativ även om den inte är så skarp på just live delen. Någon som har implementerat liknande lösningar för en svenska marknad? Kan på rak arm komma på nån sajt som kört detta med live support i någon större skala. Hoppas at någon kan bevisa motsatsen... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har provat www.inquiero.com´s produkt, den va riktigt cool, kostade mellan 1K->2K per agent / månad. Fick testa gratis det via det svenska bolaget www.artificial-solutions.com .
Det stora problemet med webb-live-support är att ha personal som sitter och bevakar och är tillgänglig och chatta med webb-besökaren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kan starkt rekommendera http://www.providesupport.com/ som vi börjat köra.
Den har en suverän win32-klient som fungerar som MSN Messenger .. ungefär ![]() Finns förstås på svenska också .. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kan slå ett slag för Providesupport.com jag med, klockren funktion och fungerar faktiskt riktigt bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Nykomling
|
Känns skönt att veta att man inte blir besviken på svaren här!
![]() Ska utvärdera båda alternativen så får jag återkomma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hur uppfattar kunder det ifall man skulle enbart erbjuda support via live-program och/eller mail?
Många gånger vill ju kunder ringa... Och det är ju svårt att göra saker på flera olika sätt samtidigt, och göra det bra.. Iallafall vi män ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Rekommenderar också www.providesupport.com, vi har testat den ett tag och kommer börja använda den som alternativ till tele- och mailsupport inom kort. Tycker den verkar mycket bra, och gillar verkligen deras "Operator Console"-program. Smidigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Har själv använt Providesupport.com väldigt länge och jag måste de dem 9+ för sin utmärkta service och den support dem har.
Enligt min mening finns det inte så många som håller den kvalitet som Providesupport gör. Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|