FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad har ni för erfarenheter gällande Autosurf och HYIP?
Är ju flera här som investerar på olika sätt och tjänar pengar på nätet på olika sätt. Tänkte satsa ganska hårt på det här nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
JAG TIPSAR DIG INTE GÖRA DET.
Har provat det för ett tag sedan och misslyckats. Några HYIPs har jag tjänat på, men även blivit rejält blåst i vissa. Så jag tipsar dig som sagt att lägga ner idén. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Vad har autosurf och get rich-quick med det vi hör på WN gör? Ingenting.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Dom kommer ju och går hela tiden. Jag sitter å letar lite efter strategier på olika HIYP-forum. Att vara med i bara en cykel i programmet (man sprider sina risker i 10 program samtidigt) sen ta ut pengarna och investera i 10 andra program gör ju att man minimerar riskerna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Det har jag försökt med i typ ett halvår eller så.
Som sagt: Lägg ner idén, lär dig på andras misstag, inte dina egna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Källa: hyipsweden.se/lurad.htm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Nej men allvarligt. Visst, dom flesta startar ju upp dessa program för att efter en viss tid ta pengarna och sen inte höra av sig något mer eller skylla på att programmet lades ner pga folk hackades deras konto eller whatever. Det intressanta är ju att se statistik över hur länge en genomsnittlig HYIP finns, när sannolikheten är som störst att den läggs ner osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Är inte det här bara en form av tillkrånglade pyramidspel där man inte fattar vad man betalar för egentligen? Därav ständiga kollapser och nystarter.
http://www.cint.se/debatt/ShowForum.aspx?ForumID=6 borde vara rätt målgrupp för dina frågor... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
12DP (12 daily pro) som krashade för ett tag sen gick jättebra, i alla fall för de som hann ta ut pengarna innan det gick i stöpet..
Jag kan rekommendera det lika mycket som börsen "det gäller att veta när man skall "dra sig ur"" |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|