FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan.
Jag hade tänkt att göra en ny sida om mig själv, men som jag sedan inte orkar fortsätta på, då jag ska avsäga mitt webbhotell och domännamn.. URL: http://jonssonfredrik.se/Portfolio.jpg Jag säljer som privatperson och det är ett fast pris på 200kr. Först till kvarn som gäller. Ni får med allt som finns på bilden. PSD-filen är lättnavigerad då den är indelad i flera mappar osv.. Ha en trevlig dag! /Fredrik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Klarade teorin till körkortet idag, så jag är extra glad idag!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
1000kr bjudet via PM.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Oj, grattis. Främst till det inkomna budet, men även till körkortsteorin.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
hahah tackar!
![]() ![]() Tack hur som helst! Jag är fett glad! Snart kommer uppkörningen ! Så ska ni få se på rubriker i tidningen när en 19 åring dött i bilkrasch ;D haha |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Känns väldigt seriös med en som postar falska bud :)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
hahah! Lägg ner, så stela är ni väl inte? :P
Citat:
![]() ooh... om du inte förstod så är de jag som är 19åringen.. Men de förstod du väl? Eller..? Citat:
![]() Att jag sen inte är tillräckligt vuxen av mig att kunna föra en vuxen och stel affär som ni ändra gör, gör inte mina försäljningar mindre värda eller seriösa än era. Dessutom så fann jag mitt "skämt" ganska så kul, med tanke på att jag postade den för att få "liv" i min försäljning, som de oftast brukar vara.. ![]() Men men hur som helst, nu är de äntligen tillbaks till "the normal"! Nu finns de trevligt och roande inlägg för folk att läsa även här! ![]() BTW! försäljningen är 100% seriös, så känner ni er sugna på att köpa min PSD-fil så är de bara att höra av er! Först till kvarn är det! URL: http://jonssonfredrik.se/Portfolio.jpg |
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|