| FAQ |
| Kalender |
|
|
#11 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Tur i oturen att du inte hade en årsmodell nyare
hade nog kostat lite mer Vad skulle Ford ha för en extranyckel? Misstänker att det blir billigare hos låsmeden i vilket fall, även om det ser bättre ut med "orginal"-nyckel från Ford den dagen bilen ska ha ny ägare. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#12 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#13 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Borde vara samma som till en clio ungefär, min sambo råkade spola ner sin bilnyckel i toaletten
så vi åkte för att beställa en ny, 2800 kr gick kalaset på
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#14 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Förresten, hur lyckas man med det? :P |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#15 | |||
|
||||
|
|
Ja, jag undrade det också
Ännu värre var att hon hade en extra nyckel men den råkade hamna i tvätten så elektroniken i den pajade, gick inte att låsa bilden Billigt var det inte så nu gjorde jag ett nyckelskåp åt henne där hon hänger nycklar varje gång hon kommer hem Kvinnor ät mer slarviga än vi män
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#16 | |||
|
||||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Låter som en sån där grej som är kul att skratta åt när man tänker tillbaka på det men fördjävligt för tillfället Hoppas du inte har lås på nyckelskåpet
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#17 | |||
|
||||
|
|
hehe
nä det vågar jag inte
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#18 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Som referens kostade ny nyckel till Saab 95 -00 ca 1000kr. Men då är det ju fjärr till larmet som skall syncas med datorn i bilen.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#19 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
2.400:- kostar en nyckel till Volvo V70. Dessutom kostar programmeringen 300:- vilket kräver att bilden samt alla nycklar är närvarande på verkstaden.
Kopiering av nyckel till Volvo 740 kostade mig 80:- på en sån där charmig kombinerad nyckel- och skomakare. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#20 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Kostnaden har väl att göra med ifall det är en vanlig nyckel bara, eller om det är någon med chip (dvs. larm)? ![]() Bara nyckel.. ![]() Med chip (sändare) för att aktivera larm. |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|