FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är en intressant diskussion helt klart. Detta är saker man måste brottas med dagligen. Självklart vill man ha en sån bra och ärlig relation med sin kund och om du har så pass bra koll och dessutom vet när det är du som gjort fel och inte skyller allt på leverantören så visst, du är inte helt långt ifrån drömkund då
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Medlem
|
Det bästa ni kan göra i det här läget är som någon föreslog tidigare att köpa några timmar av en programmerare som inte varit inblandad tidigare. Köp 3-4 timmar först och gör en avstämning sen.
Det är lätt hänt att man tänker i stil med "det där fungerade tidigare, så där kan det inte vara". Det gör inte någon som inte varit med tidigare. Om systemet inte är speciellt stort tar det dessutom inte lång tid för en erfaren programmerare att sätta sig in i det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag får nog göra som du och flera andra talat om och ringa Erik och Homa som är de enda andra kodare i Gbg jag känner lite. Hänger ni här på WN, grabbar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillar produkt/support-uppbygget. Man köper in produkten och sen skaffar supportavtal med utvecklaren alá du pyntar 2,000 kr per månad kanske mot att han åtar sig att fixa alla buggar under tiden du har supportavtal med honom.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|