FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag undrar vad man ska tänka på när man bemöter kritik på sociala medier som t ex forum, bloggar osv? Några generella saker som jag kommer på själv är att: - Ge svar som inte ger utrymme för tolkning. - Håll en professionell ton i svaret Vad finns det mer och tänka på? Eller bör man inte bemöta kritiken på fristående sajter? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
- Att skriva att man tar emot sig av kritiken och försäker bättra sig
(om det nu är något man gjort fel). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om man har gjort fel, stå för det. Bortförklaringar gör bara kunden/den som klagar ännu mer uppretad.
Visa att du lyssnar, även om du inte tänker göra ett skit åt det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En artikel om detta med tips:
http://www.idg.se/2.1085/1.290300/la...seras-pa-natet |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
Svara |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|