Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Vad ska vi tänka på?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-03-28, 17:29 #1
Sonde Sonde är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Sonde Sonde är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2005
Hello Folks

Jag representerar Barcelonasidan på http://www.svenskafans.com. Vi planerar för tillfället att införa vad vi skulle kalla för en "sponsorsida", med andra ord en sida med banners från tradedoubler. Ingen av oss har väl egentligen så stor erfarenhet från TD, varför vi/ nu vänder oss till er.

Först och främst en ganska enkel ja och nej fråga: Fungerar tradedoubler på samma satt som många andra affiliateprogram, dvs om jag "värvar" någon att börja använda tradedoubler, tjänar jag då på det? Hur många nivåer gäller det i så fall och vilken ersättning handlar det om.

Om jag har förstått det hela rätt kan man få bättre erbjudanden om man kan visa upp ett högt besökarantal. Vi kan garantera minst 2000 besökare dagligen, oftast mer. Skulle det i så fall ge oss bra erbjudanden?

När man väl kommit igång med det hela antar jag att det finns en hel del att tänka på? Vilka banners som ska användas osv. Hur vet man det? Måste vi prova oss fram med en massa olika banners innan vi kan se resultat eller ska man utgå ifrån att folk som besöker en sportsida klickar på banners som har med sport att göra?

Jag har förstås en massa frågor men vad jag egentligen är ute efter är tips från dem som har längre erfarenhet från detta. Hoppas någon är villig att hjälpa oss en smula

//Sonde
Sonde är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017