FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För att göra en lång historia kort så ville jag bara varna andra för bluffhotellet Surftown.
Jag har ett företagskonto som skulle flyttas mellan 2 servrar för 3 veckor sedan. Jag fick besked att flytten kan ta upp till 24 timmar och att jag inte ska uppdatera sidan under tiden. Efter 1 vecka kontaktar jag Surftown och undrar vad som händer och får reda på att flytten pågår (70 MB data). Efter 2 veckor mailar jag Surftown och får till svar att jag är OTÅLIG! Sedan dess har jag ringt och mailat ännu fler gånger och får bara besked att flytten pågår och att vi ska avvakta. Under tiden fungerar inte vår sajt och vi kan inte heller uppdatera den. Jag har fått löften om personer som ska återkomma men ingen återkommer. VARNING! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Citat:
Och så idag får jag ett mail: Hej Mikael Robertsson, Du ombeds betala SEK 2 779,25 för förnyelse av ditt webbhotell med användarnamn Alltomg. Slipp betalningsavgiften och betala med kreditkort nu (spara 31,25 kr): https://order.foretag.surftown.se/Pa...nce=C119QLFQQM Betala med plusgiro (kom ihåg att ange referens): Belopp: SEK 2 779,25 (inkl. betalningsavgift på 31,25 kr) Plusgiro: 1022628-0 Referens: C119QLFQQM Länk till fakturan: https://order.foretag.surftown.se/In...nce=C119QLFQQM Ändring av kontaktupplysningar: www.my.surftown.se Med vänliga hälsningar Surftown Sverige www.support.surftown.se Senast redigerad av robertsson den 2009-11-14 klockan 12:22 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Robertsson vänligen editera länkarna i posten ovan. Namn & Adress syns på dom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2009-11-14 klockan 18:12 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
robertsson - Drygt men säkert bara fel i rutinerna - maila så skall det säkert vara ur världen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|