FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sitter i Tågkompaniets kundtjänst emellanåt och det är för det mesta ett relativt
montomt arbete. (Om man kan kalla det så) Det är förfrågningar om olika sträckor och priser för det mesta, Men så ibland dycker det upp en och annan rolig mäniska som man känner att man får mer "privat kontakt" med, Bla en herre som nu under helgen har ringt om tider på olika tåg han skall åka med, Men det slutar inte med att han frågar m tider utan berättar gärna vad han skall göra på sin destination, I fredags åkte han till Mora och skulle köpa ett unikt paraply ex, Lördagen ringde han igen och skulle då till åhlens trodde han iaf, han var inte säker på att det fanns ett åhlens i mora, Och passade då även på att tala om att paraplyet ny var införskaffat och han var nöjd med detta. Han har nog ringt en 5-6ggr hittils och nu senast var det nog mest för att prata tror jag då vi mest pratade om hans paraply. En mkt trevlig herre som fick denna dag att gå lite fortare, Hoppas han får samma service av mina kolegor nu när jag drar på semester. finns det ingen sida på nätet med kundtjänsthistorier? annars tror jag nog jag skall starta en ha ha! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|