FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sätter härmed ut min fitnessforum.se till försäljning/intressekoll.
Jag hatar att inse att man har för många projekt och just nu tar hemligt och socionomer upp all min tid.. men jag tror fortfarande på en stark potential för just fitnessforum.se Designen är moddat från phpbbskin och anledningen att jag säljer är att det tar för mkt tid att hålla up to date och hålla alla jäkla spammare borta. Stats: Sen forumet stängdes av mig för ca 2 veckor sedan så får den ca 15-20 unika träffar per dag. Dessa hittar ju inget där dock så man får nog skynda sig om man ska fånga den trafiken... Som mest har det varit ca 500 träffar på en dag (våren 2006). Medlemsantalet är på sin höjd 60 medlemmar just nu. Många har givetvis lämnat forumet då det inte varit uppdaterat och det är många spammare som förstör... Sidan har dock PR 4 och rankar 1 av 60 300 träffar på just ordet "fitnessforum" på google Om jag bara kan förmå mig själv att samla lite energi nu över julen så kommer jag försöka bygga upp forumet igen, men jag är som sagt öppen för bud för tillfället då jag är alldeles för trött för att ens tänka på att bygga sidan.. Pris: Bud från 5k+ för hela paketet. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|