Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Säljande hemsida...

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-04, 07:04 #1
Storens avatar
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Storen Storen är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
Storens avatar
 
Reg.datum: Jun 2004
Inlägg: 1 682
Hej
En fråga som jag har när man jobbar med att bygga nätbutiker är hur stor del av själva designen och strukturen som har betydelse för att skapa köplust. En besökare som kommer till webbsidan har ju ett syfte att köpa något, skulle man kunna påverka köplusten genom att använda en webbplats med personlig stil med mervärde i form av nyhetsbrev, produktrelaterade artiklar, företagsinformation, låta kunderna/användarna/medlemmarna själv bidra med relevant information etc?

Hur påverkas köplusten om man besöker exemplevis www.netonnet.se och www.komplett.se som ju är s.k hårdsäljande nätbutiker? Och hur påverkas köplusten samt återbesöksgraden av www.redaktionen-se.se som kommunicerar med sina besökare?

Skulle vara mycket intressant med diskussion om ämnet med er som ofta, eller sällan handlar via nätet likaså med er som aktivt jobbar med diverse e-handelssystem..
Storen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017