FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ingen annan som reagerar på likheten med SDs "nya" slogan och orginalet?
Snacka om att historien upprepar sej. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förenta Nationerna borde ges rättigheten att tvångsförvalta stater som inte lever upp till grundläggande mänskliga rättigheter. Då skulle inte Nordkorea kunna fortsätta att mörda och straffa människor godtyckligt och vi skulle ha ett rimligt skydd mot högerextrema krafter vilka förhoppningsvis inte växer sig starkare än de redan gjort.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Utöver det, är rätt många länder som ej lever upp till grundläggande rättigheterna för människor. 1. Afrika 2. Asien 3. Mellanöstern 4. Sydamerika Och dessa är hela kontinenter som knappt levererar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Kina våldtar Tibet och avrättar folk på löpande band. USA startar krig i länder på falska premisser (där hundratusentals dör) och avrättar själva utvecklingsströrda. Saudiarabien förtrycker sin kvinnliga befolkning och avrättar medborgare pga homosexualitet. Skall dessa också "tvångförvaltas"?
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Johan H:s trams om att "de andra är värre" har man hört tusen gånger redan från alla håll och kanter...
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Huruvida vänsterextremism eller högerextremism är värre kan ju vi medelklass-förståpåare älta i absurdum. Fråga istället nazismens offer, Stalintidens offer, Röda armé-fraktionens offer, Pinochets offer, Pol Pots offer osv osv.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det gör tyvärr vänsterextremisterna, vi har ju RF och AFA. Till och med ung vänster stöder RF. Värsta av allt, "Free Joel", bör vara "Never let Joel out", grovt krimimell. Brottsregister är extremt långt. Så visst är dessa värre än något annat i Sverige. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() Jag var aldrig intresserad av att diskutera huruvida högerextremism eller vänsterextremism är värst. Det var Johan H som tog upp den barnsliga diskussionen. Med någon märklig logik som bara han och hans gelikar förstår sig på så försöker man halvlegitimera den ena sidan genom att hävda att vissa personer inom media favoriserar den ena sidan? Obefogat våld är aldrig okej oavsett vem måltavlan är eller vem som utövar det (befogat våld = försvar) och vår lagstiftning är självklart också mycket tydlig på den punkten. Nu är det ju dock så att i Europa så är högerextremism det största problemet idag. I t.ex. Nordkorea är läget ett helt annat.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2014-05-17 klockan 08:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Snart dags för FN:s tanks att rulla in i Frankrike då, då Front National (dessvärre) kan bli största franska parti i EU-parlamentet. Trist att landet är med i NATO bara
![]() Kopplingen HH och Jimmeie var iofs lite lustig.
![]() |
Svara |
|
|