FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Passade på på deras rea, handlade 10st .nu-domäner. Betalade med kort, fyllt i alla personuppgifter som går, betalningen har gått igenom, inga "Outstanding invoices".
Ändå har mina domäner stått som "Prepared" i 3 dagar nu. Har mailat deras support tidigare idag men inget svar. Någon som upplevt liknande? Jobbigt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
jag hade samma problem då de körde .se kampanj, enormt segt. kommer aldrig använda de igen för att regga nåt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har haft samma problem. Reggade några, angav alla uppgifter inkl. personnummer i mellansteget innan kortbetalning. Betalningen gick igenom. När jag dagen efter skulle använda en av domänerna så stod det förberedd som status, när man klickar på namnet så står där att registrering inte har skickats. Och givetvis så hade någon annan under tiden reggat ett par av dem. Ringde kvällen efter registreringen den amerikanska supporten och de skulle skicka in dem manuellt men dagen efter hade inget hänt. Tråkigt när det krånglar hela tiden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan,
Det ska absolut inte vara några problem att registrera domännamn. Ni får gärna återkoppla till mig vilken order som inte gått igenom så kikar vi på dom direkt! Vissa gånger kan vi behöva göra manuella ingrepp för att ordrarna ska gå igenom. Vi har även vår nya kontrollpanel där problemen inte ska förekomma. Med vänlig hälsning, Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag har skickat mail till dig, PM på forumet (notera, för 2 dagar sen) samt mail till support. Alla med kundnummer, ordernummer och all annan info.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har registrerat ett dussin-tal .SE/.NU domäner nu under rean och fick sedan 10 nyhetsbrev efter detta om att de hade rea. Hehe.
Det enda problemet jag har haft är att inte knapparna för att välja TLD visar rätt status, så man får dubbelkolla på andra webbplatser för att se om de verkligen är lediga eller inte. Har vart med om det på flera webbhotell, däremot inte Loopia än så länge (kanske bättre synkroniserat där). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och ni har det snabbaste sättet att söka upp domäner på hittills (som jag vet om). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Här hitta jag ett par loggar.
Citat:
|