FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu börjar Binero strula mer och mer frekvent.. Det är allt från domäner som hoppar fram och tillbaka i kontrollpanelen, till diverse datumfel i densamma.
Det nya idag är kortbetalningen som inte fungerar, det är väl A och O att det ska vara lätt att registrera en domän. Jag har dessutom väldigt lång svarstid på mina sidor ibland, även de med väldigt lite innehåll. Någon annan som upplever problem? Jag känner att man måste ha koll på Binero eftersom de inte verkar ha koll åt en, det är väldigt irriterande. Detta i kombination med att domainz.se fungerar uselt för tillfället gör att jag inte har någon större koll på mina domäner. Det får blir ett excelark framöver! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har själv ett par domäner hos Binero men upplever inga större problem, dom hade en liten period i våras men inget som jag ser har stannat kvar.
har du snckat med Binero om kortbetalningarna? Det kan ju ha något att göra med leverantörer av tekniken osv... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har inte hunnit ta upp det med dem ännu men ska definitivt göra det.. Kom på att jag upplevt det ett flertal gånger nu.
Det är säkert inte hos dem felet ligger men det är upp till dem att få det att fungera kan jag tycka. Tur att de har sån generös och bra support, då finns det hopp ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Det man möjligtvis kan göra är att byta leverantör men det tar ju sin lilla stund. Jag tror att om kortbetalningar är problem just nu så har nog Binero vetskap om detta men ofta är det längre än 1 dags arbete att byta eller ändra i leverantörs avtal osv. Skicka ett support ärende med frågan och sedan får du nog ett vettigt svar tillbaka från dom kan jag tro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jaa, jag får göra det
![]() Tycker inte om när saker inte vill fungera bara. Men så är det generellt i samhället tycker jag, man blir så van och bekväm med alla förenklingar att man inte vet vad man ska ta sig till när det inte fungerar. Man borde kanske vara glad NÄR saker fungerar istället ![]() Tack för perspektiv ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Jo att man blir grymt frustrerad när det inte funkar och går händelser i förväg det har jag egna erfarenheter av och man lär sig av dom situationerna med.
Innan jag drev eget företag med anställda, leverantörer och avtal osv så var jag nog mindre förstående men nu när man har dubbel arbetsmånad och massa kunder att vårda så inser man att vissa saker man gjorde bara för några månader sen var så otroligt fel... Som sagt man lär av sina misstag! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I och med att ni använder Payex vid kortbetalningar så skulle ni kanske även använda er av deras mobila betalningstjänst? Jag vet iof inte hur pass väl den fungerar men det hade varit ett bra alternativ när man är på drift och inte har tillgång till bankdosor o.s.v. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nåt säger mig att det inte är EDB:s fel... En magkänsla bara..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om man omformulerar till: Nåt säger mig att det varken är Bineros eller EDB:s fel... En magkänsla bara.. Ledsen för felformuleringen. Jag har svårt att tro att Binero skulle kunna påverka kortproblemen. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|