FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fortsätter med rubriken "Min första.. " och denna gå är det bärbar dator som gäller. Detta är mitt första köp och jag har inte den blekaste om vad jag skall välja. Har ni? Min budget är XXXXX, mer än så behöver jag inte säga. Jag vill ha en bra dator jag kan arbeta ifrån, som är lätt och snygg. Helst ddr2 minne och allt annat vad det nu kallas. Nutidens teknik dvs. Kan även i framtiden tänkas lägga in linux och då vill jag att denna dator skall kunna stödja det på ett mycket bra sätt.
Mina andvändningsområden är det en webmaster brukar göra, typ. Jag vill kunna kommunicera via msn/irc och även ip-telefoni om det behövs, kunna ladda hem filmer och kolla på dessa då jag flyger/åker tåg etc med helt okej kvalité, surfa som vilken vanlig svensson och även programmera. Det är vad jag söker. Så, om ni har något ni kan rekonmendera är jag mycket tacksam. Eller, det kanske är lättare och fråga; om ni andvänder bärbar, vad andvänder ni då? Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig kväll.. 12´ Minst 512 ddr2 ram Vikt; 1.0 - 1.9 kg Hdd; Minst 40gb 5400 rpm Prolle; Gärna Intels Pentium M, men andra går givetvis lika bra. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|