FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är IOS 4 äntligen släppt - härligt! iTunes laddar ner allt vad den (och Apple's servrar) orkar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Uppdaterar just nu, äntligen!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Äntligen multitasking, eller vänta, det har jag ju haft länge i min Android fast riktig sådan
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har kört 4.0 sen GM kom ut.. Är samma version som den som släptes till allmänheten idag. Tyvärr är de inte så skoj förutom stackning om man kör 3G. Väntar på iPhone 4 nu så man kan uppgradera sig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har kört den nu några timmar och den funkar finfint. Inga som helst
problem vid uppdateringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nosnaj & Jine : Jaha? Och? Nu när IOS 4 har multitasking, vad skall ni nu klaga på? Att den inte har ett tangentbord eller att det finns ett äpple på den?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
jag är apple nörd men just när det gäller multi-tasking så har faktiskt iphone inte det alls, beroende på hur man väljer att se det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att det är en låst miljö och plattform, avsaknaden av flash och stöder för utvecklare på andra plattformar än äpple-märkta sådanna? BATTERITIDEN!?
Det finns mängder med större saker än multitasking... Det är dock roligt att dom börjat komma ikapp, iallafall om du har en 3GS... 3G får ju leva utan multitasking fortfarande. Nej du, jag håller mig till bättre system. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Avsaknaden av Flash kan ju knappast ses som en negativ punkt? Flash har ingenting på den mobila plattformen att göra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|