FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tjena!
Jag är lite nyfiken på vad ni som sålt domännamn till kollegor på WN/Missdomain/SEDO etc. har fått för försäljningen? Skriv gärna domänen och försäljningspriset ![]() Tjo! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Nice try Skatteverket.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
hehe, va kul det vore om Skatteverket verkligen skulle gå ut på forum och fråga sånt!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Well, de kan väl knappast vara ett känsligt ämne? Då detta aldrig borde kunna vara bevis nog ?
För övrigt sålde jag bilddagboken.com för 245 000kr (Nej de gjorde ja egentligen inte, or did I? Bit i den ni, skatteverket!) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Allt ner i fickan för skattefri överflödskonsumtion. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Själv har jag sålt domäner för sjusiffriga belopp utan att betala ett enda öre i skatt ![]() ... vi som bor och är skrivna i Saudi Arabien slipper vi sånt trams. Har aldrig fattat varför jag ska betala för okända människor som är sjuka och arbetsskygga. Här gäller följande ... Om du är sjuk: Krya på dig eller se till att ha en sjukvårdsförsäkring. Om du är arbetskygg/lös: Ät växter eller fasta. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du vill inte betala för andra, men det är väl exakt vad man gör när man har tex en sjukvårdsförsäkring. Hej Hopp skjuta sig själv i foten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||