| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Hej, jag är ny här.
|
Hej!
Någon som vet vad som hänt med scorpionshops? Det går varken att nå deras servrar eller någon på företaget! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Fungerar fint: scorpiondata.com
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
scorpiondata.com låg nere rätt länge i morse...
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Har WN som tidsfördriv
|
Det verkade ha gått ner igen mot kvällen och nu på morgonen är det nere igen.
Nu gör Scorpionshops det som alla brukar reagera mest på: lämnar inte ut någon information om vad som händer. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Klarade millennium-buggen
|
Fast det är fullt normalt att man koncentrerar sig på att fixa problemet istället för att informera och informerar istället efteråt vad som har hänt, så brukar även jag göra.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#6 | |||
|
||||
|
Medlem
|
||||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#7 | |||
|
||||
|
Flitig postare
|
Det är ganska vanligt när man inte är många i företaget, då får man prioritera . Är man tillräckligt många men ändå struntar i att förmedla vad som händer DÅ är det inte bra alls.
|
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#8 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Det är väldigt lite som krävs i informationsväg tycker jag.. Att bara säga "vi har hittat/inte hittat problemet och trampar fortfarande i mörket/arbetar på att lösa problemet" var N:e minut är gott nog.
Att inte säga ett dugg är värdelöst och skapar enbart frustration (oavsett om man får vad man betalar för). Senast redigerad av Jake.Nu den 2010-05-19 klockan 01:11 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Fast nog gick dom väl ut med information? Det här mailet fick iaf jag i måndags kl halv 8.
Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#10 | ||
|
|||
|
Medlem
|
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|