FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Guest
|
kallas domän-viruset.
Köper hela tiden nya domäner! ACK säger jag bara. Har någon medicin mot detta? |
||
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Köpte 4 st rätt bra idag...men ändå.. :/ Dictionaries.com GlobalTime.com Sweden.org Sverige.org |
||
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tror att jag håller på att drabbas av sjukdomen.. Kommer att köpa en inom kort.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Dictionaries.com GlobalTime.com Sweden.org Sverige.org [/b][/quote] ![]() vilka då? såg att 4 st nya var inlagda på missdomain.se men det kanske bara var en tillfällighet... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||||
|
||||||
Guest
|
Citat:
![]() vilka då? såg att 4 st nya var inlagda på missdomain.se men det kanske bara var en tillfällighet... [/b][/quote] Jag skrev dem juh ![]() |
|||||
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
jag hade nog haft den sjukdomen om jag lyckades hitta dom bra namnen
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Pekay >> oh sorry ibland ögnar man igenom trådarna aldeles för fort...
får man fråga hur många du äger? dictionaries var ju riktigt bra! är ju inte klokt hur få vettiga .com det finns kvar annars... de i usa gillar visst de mycket bättre än .us |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har en fråga, vart söker man lättast efter lediga domännamn?
edit: ...eller den bästa? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har haft den och kommit över den, botmedlet är insikt att det lätta är att köpa domänen det svåra är att göra innehållet.
En bra domännamn kompletterar bara ett bra innehåll, det svåra är inte att köpa domännamnet :/ WN
![]() |
Svara |
|
|