FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Så .us är väl inte riktigt inbiten ännu ![]() Och det är fortfarande endast amerikanska innevånare som får registrera .us såklart.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Du hade då flyt :P
Dictionaries.com var riktigt bra |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pekay -> Du får gärna köpa en domän av mig också!
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Jag kunde dock inte hålla mig. Ett bolag som kånkat som hade en massa domäner. Dock har de skit kvar, eller finns några attraktiva kvar. Globaltime.com är rätt bra också, titta på www.timeanddate.com :-) SERIÖST REGGAR JAG EN TILL DOMÄN FÅR ni lov att slå mig. Behöver seriöst hjälp då. Har lovat min partner att inte handla fler nu! |
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag fick också lova min partner att inte handla mer. Fast nu har han visserligen hoppat av och pysslar med annat :-)
Domänerna finns dock kvar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Välkommen till gänget pk... men, vill man verkligen bli av med sjukdomen?
Om man bara hade orkat göra något vettigt av alla domäner så.. ;) Mvh, Tobias
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Som vanligt ser jag det positiva i det hela
![]() Det är ju ett otroligt billigt sätt att marknadsföra och dra trafik till sin egen "huvudsida" Jag menar det räcker ju med ett fåtal hits i månaden från Google eller AV som kommer till Shoppen och handlar så har det ju lönat sig, det kostar ju inget extra (förutom avgiften till NIC-SE) så länge man har en egen server. Nu är väl inte jag med i "Värsta-klubben" vad det gäller antal domäner men när man räknar så blir det faktiskt ett 20-tal... // Mats |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är kul att shoppa.
som tjejen brukar säga... =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Guest
|
Jag ser såhär på domäner,
ett bra domännamn som t.ex. Resor.com motsvarar som en bra placerad butik i en central Ort. Chansen att din butik ses av fler är ju klart och tydligt högre då du är placerad i centrum där det finns mer trafik än utanför stan. Precis som med ett domännamn, den stora skillnaden är att butiken i centrum kostar mycket i hyra men domännamnet har sitt fasta pris på 250 kr per år för .SE eller 6 dollar per .com / år ![]() Domännamnet eller butiken i sig är helt värdelös om du inte har en attraktiv produkt/tjänst. Besökarna måste ju gilla vad dem ser :-) usch helt jävla vimsig är jag i skallen orkar inte ens läsa igenom |
||
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har du några domän namn till salu just nu?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|