FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
http:// humanized.brokep.com /valutor/
Kom ihåg, jag vill ha kritik. Dock vill jag inte höra "siddan laddas sakta" och sådana saker. För detta ligger först å främst på en utvecklingsserver och den ska inte hostas där. För det andra så finns det t.ex. en bild där som inte ska vara där och text som inte ska vara kvar då den går live. Det är bara satt dit för att man ska få översikt på hur sidan kommer se ut! Sist men inte minst, detta är för medelsurfaren. Det finns säkert en massa grafiker där ute som kan komma med olika åsikter men det är för medelsurfaren. Ge mig kritik som jag kan dra nytta av. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Som jag sa till dig innan, mycket bra, snyggt och funktionellt :) Topp
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tackar! Det är ju en mycket enkel tjänst! Inga pengar att hämta..
Men man kanske kan få lite besökare iaf! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Personligen gillar jag inte den gula färgen och den undermedvetna kopplingen till forex.
Gillar visningsscriptet som fan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Ser helt klart bra ut. Upplägget tror jag inte kan göras mycket bättre. Färgvalen ingår tyvärr inte i min smak dock. Diggar ljusa och mjuka färger till tusen, men det är ju en smaksak.
KUTGW |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tycker verkligen att den här sidan var bra! Ser inte mkt pengar i den (för din sida då) men en bra tjänst som säkert många kommer att använda om den marknadsförs tillräckligt. Riktigt bra!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Om jag skulle gå ut på stan och fråga vilken färg folk tänker på då jag säger valutaväxling så skulle 99% säga gul! Därmed vårt val!
Smaksak...som sagt, anpassat för medelanvändaren ![]() TACK ANNARS! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Synd bara att det kommer bli svårt(omöjligt) att tjäna pengar på sidan.. :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Du får väl se sidan (valutor.se) som en förmedlare till dina eventuella andra projekt och på så sätt få indirekta intäkter på valutor.se.
![]() Ja, iaf. Bra initiativ! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|