FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Visningsscriptet rockar ja :) Fan vad jag har saknat motsvarande på tex forex.se.
En sak som verkligen sticker i ögonen är loggan.. den känns ogenomarbetad. Jag skulle nog kanske även gilla det hela bättre med en lite mindre intensiv gul ton. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men angående den gula färgen. Det är i princip samma gula färg som forex kör med annars! Å samma sak utomlands... men det är en smaksak! det är meningen att alla äldre ska känna igen sig när de besöker sidan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Lägg de vanligaste valutorna högst upp i dropdownerna för att göra det snabbare att hitta dem.
Så här, tex SEK - Svenska kronor USD - US-dollar EUR - Euro GBP - Pund sterling ---------------------- AED - Arabiska dirham AUD - Australiensiska dollar BBD - Barbados-dollar etc... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Forex ger grymt betalt genom ppc, fast dem är väl egentligen ute efter annat än folk som vill ha pengar till semestern ;D
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Du kanske kan tjäna pengar på annonser från resebyråer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Administratör
|
Varför inte låta besökare prenumerera på en/fler valuta/or man vaknar upp och har dollarkursen i inkorgen. Då kan du ju trycka för dina senaste rese-erbjudanden i mailet haha.
Jag skulle nog kompleterat med lite domäner nu när du har scripten framme. sökord liknade Kod:
valutakurser växelkurs valutakurser resecheckar växling växlingskurs växelkurser valutaväxling dollarkursen växlingskontor Thomas
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Du har rätt som vanligt. dollarkursen.se, dollarkurs.se, eurokursen.se, eurokurs.se, vaxlingskontor.se, vaxel.se, vaxlingskurs.se, vaxelkurser.se, vaxelkurs.se, resecheckar.se, rescheckar.se, resecheck.se,valutavaxling.se och rescheck.se Säkert glömt något. Men det är okej! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|