FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej,
Jag har en server stående hos en stabil och bra leverantör i ett stort datacenter. Det är en windows server, brandväggar och allt som hör detta till. Till saken, vi driver våra sajter på denna server och det finns oändligt med plats på den. Därför tänkte jag erbjuda seriösa projekt att få sponsring med plats på servern. Är det ett stort projekt som väntas bli väldigt populär är 10-20 gig utrymme och ett par hundra gig trafik inga problem. Är ni intresserade är ni välkomna att höra av er till mig! Med vänliga hälsningar Jonas Daag Blue-Eye.NETwork Msn: [email protected] ICQ: 305156418 E-post: [email protected] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror att de flesta projekt är seriösa för personen som jobbar med det. Alla vill också att det de gör blir stort, svårt att utvärdera...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Men du hoppades säkert på att de skulle bli det, för det gör alla när de lägger ned den tid som krävs..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Klarar det av en sida med över 3 miljoner besökare i månaden, konstant ca 5000 inloggade....en stoooooor mängd bandbredd per dag.
mvh Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, jag är ägaren av Imail.se och letar server, men jag har lite krav:
1. MYSQL 2. ASP 3. Jmail Pro 4. MDaemon - Eller liknande program så jag kan skapa epost konton via ASP Om eran server stödjer dessa program så är jag mycket intresserad av att vara på den servren. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|