FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Administratör
|
Hallå, ursäkta mej men Blue-Eye erbjuder utrymme till ett projekt där det finns drömmar men inga pengar.
Alla är inte 18+ med fast anställning och flera hundra kronor över till hosting, som har bra ideer och kan programmera! Jag vet av olika anledningar att många respekterade medlemmar här på WN stöter på problem när det kommer till en så enkel sak som att köpa en domän. Alla har inte kreditkort, massa pengar över, och stora lönsamma företag. Det finns ungdomar idag som drömmer om en egen domän & önskar sig det av mamma och pappa i julklapp, och jag har sett några av dessa skapa siter som får mina egna se ut som skit. Exempelvis har vi en VIP medlem/Moderator här på WN som när vi skrev våra personliga trådar visade sig ha några år kvar till att bli byxmyndig! denne medlem blev inbjuden av gamla stofiler i branschen som mej själv och Mats mfl. Det behöver inte betyda att kunskapen och visionerna saknas! Vi får inte underskatta entreprenörsandan hos de som är betydligt yngre än mej/oss, när det gäller internet kan det vara en så enkel sak som ett kreditkort som hindrar en framgångsrik entreprenör. Och när kreditkortet infaller är problem som vi ser som stora, små för denne. Detta måste vi definitvt vara beredda på 2006 om vi skall vara kvar i branschen, vi kan som idag leva på att vi var tidiga men hur blir det när vi skall starta nya projekt! Jag tror vi som Blue-Eye att man måste bli en del av & hjälpa det nya gänget om man vill vara kvar och få en bit av kakan, därför finns WN osv ... där vi skapar en gemenskap mellan alla med olika förutsättningar, olika åldrar, ekonomiska förutsättningar, ursprung och även om du så vill kön* etc ... vi & dom yngre blir oss! Jag skall dra ett exempel som alla kan lira på, i min värld är inte blocket störst på köp & sälj 2007, det är annonsguiden(.nu). Man kan inte leva hur länge som helst på att vara störst om produkten är sämst. Är tv.nu största undershållningssiten 2007 när man tittar på den och och läser att jag skriver detta, kan man fråga sig? Nope inte om jag inte vaknar! Thomas * Det är ju ingen hemlighet att vi saknar kvinnliga entreprenörer på internet och det är i mina ögon fatalt iom att det är ju för 17 inte bara män som surfar, så internet idag är totalt ooptimerat!
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Blue-eye jag försöker komma i kontakt med dig men lyckas aldrig... Hör gärna av dig
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är samma sak här. Får inte tag på dig.. PM:a mig!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|